5 رنگ از بهترین رنگ های رژلب دخترانه

5 رنگ از بهترین رنگ های رژلب دخترانه

 

رژلب یکی از محصولات ضروری و پرکاربرد در کیف آرایش هر بانویی است که به وسیله‌ آن می‌توان جلوه و جذابیت خاصی به لب‌ها و صورت خود بخشید. رژلب دخترانه علاوه بر اینکه به لب‌ها، رنگ و جلوه زیبایی می‌دهد نیز باعث حفظ لطافت دخترانه و شادابی چهره خواهد شد. رنگ رژلب باید با رنگ پوست، مو، چشم و حتی رنگ لب‌های شما هماهنگ و همچنین مطابق با مناسبت و فصل باشد تا جلوه زیبا و بهتری به ارمغان بیاوردبه طور کلی برخی از رنگ‌های محبوب و مناسب برای استفاده دختران عبارتند از:

 

صورتی

وقتی درباره رنگ های رژلب دخترانه صحبت میکنیم اولین رنگی که به ذهن میرسد صورتی است.رژلب هایی با تناژ صورتی یک گزینه عالی برای استفاده روزانه دختران خواهد بود  همچنین استفاده از رژلب‌های صورتی تیره و درخشان در مناسبت‌های خاص و شب‌های شاد، ظاهری جذاب و شیک به شما می‌بخشد.

این رنگ برای دختران با رنگ پوست سفید و مو های روشن بسیار توصیه میشود اما طیف وسیع رنگ صورتی باعث شده تا دختران با پوست‌ تیره هم بتوانند تناژهایی از آن را انتخاب کنند و باید به این نکته توجه داشت که رنگ رژلب از رنگ لب هایتان روشن تر نباشد و در فصل های گرم مثل بهار و تابستان میتوانید از رژلب‌های روشن و زنده مانند صورتی استفاده کنید.

  رژلب صورتی دخترانه

هلویی

رنگ هلویی مناسب آرایش‌های سبک و ملایم است و شما را  پر انرژی، با وقار و جذاب نشان خواهد داد این رنگ هماهنگی زیادی با رنگ پوست داردبه همین دلیل برای مکان های رسمی و شیکمناسب می باشد همچنین رژلب هلویی بهترین رنگ برای محل کار است.

رنگ هلویی شباهت زیادی به رنگ لب ها دارد و با انتخاب تناژی که دو درجه از رنگ لب هایتان تیره تر است میتوانید ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشید. این رنگ رژلب به خوبی با پوست های روشن و تیره هماهنگی دارد و برای استفاده در فصل های گرم سال یعنی در محیط های تابستانی بسیار مناسب است.

   

      رژلب هلویی دخترانه       

قرمز

رژلب قرمز یک رنگ جذاب و کلاسیک است که به شما ظاهری شیک و جذاب میدهد. قرمز یکی از رنگ های رژلب دخترانه به شمار میرود که  برای تمامی رنگ پوست ها مناسب است و از آن به عنوان یک رنگ کلاسیک برای مراسم ها، جشن ها و مهمانی ها نیز استفاده می‌شود.

رژلب قرمزدر همه فصول سال زیبا است اما به طور خاص در فصل های پاییز و زمستان جلوه فوق العاده ای به آرایش شما می دهد. یک نکته مهم درباره استفاده از رژلب قرمز این است که باید به آرایش چشم توجه داشت، پیشنهاد می‌شود برای پرهیز از بیشتر نشان دادن سنتان و حفظ حالت چهره دخترانه، میکاپ چشم سبک، ملایم و ساده را انتخاب کنید.

      رژلب قرمز دخترانه

بنفش

 یک رنگ فانتزی  و پرطرفدار بین جوانان است استفاده از رژلب بنفش آرایش شما را جذاب و جسور تر نشان میدهد. تناژ های مختلف این رنگ برای انواع رنگ پوست مناسب می باشد مثلا برای پوست‌های گندمی و تیره می‌توانید رنگ بنفش بادمجانی را انتخاب کنید و رژلب بنفش یاسی برای پوست‌های روشن جلوه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.فانتزی و شاد بودن رنگ بنفش با فصول بهار و تابستان هماهنگی زیبایی دارد ولی این رنگ درخشش خود را در فصل پاییز و زمستان نیزحفظ میکند.

      رژلب بنفش دخترانه

قهوه ای

رنگ رژ لب قهوه‌ای به ویژه قهوه‌ای شکلاتی را می‌توانید در طول روز یا شب با توجه به آرایش چشمتان استفاده کنید. رژلب قهوه ای ممکن است برای افرادی با رنگ پوست های مختلف مناسب باشد، اما به طور کلی برای افرادی که پوست هایی با تناژ گرم دارند بسیار زیبا و جذاب خواهد بود. افرادی که پوستشان رنگ زیتونی یا قهوه ای دارد می‌توانند از رژلب قهوه ای استفاده کنند تا زیبایی طبیعی پوستشان را بیشتر بروز دهند.

      رژلب قهوه ای دخترانه

با توجه به عوامل مختلفی که در انتخاب رنگ رژلب دخترانه تاثیرگذار هستند بهترین رنگ رژلب برای هر دختر ممکن است متفاوت باشد. در نهایت رنگ رژلب باید با سلیقه شخصی شما هماهنگ باشد زیرا اگر رنگی که انتخاب می‌کنید با ذوق و سلیقه شما همخوانی داشته باشد احساس زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)