حجیم کردن لب بدون جراحی + تعدادی ترفند آرایشی

حجیم کردن لب بدون جراحی + تعدادی ترفند آرایشی

بسیای از بانوان خواستار بزرگ و حجیم کردن لب هایشان هستند اما از عمل های جراحی و پروتز لب می ترسند؛ حق هم دارند زیرا علاوه بر هزینه های گزافی که این کار ها دارند، می توانند عوارض جبران ناپذیری از خود به جای بگذارند! اما جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید در خانه بمانید و با هزینه کمتر و همچنین بدون هیچگونه عوارض جدی به خواسته خود برسید!

ماسک های خانگی

  1. دارچین و روغن نارگیل: دارچین گزینه مناسبی برای حجیم کردن لب می باشد اما به علت خاصیت تندی ممکن است لب های شما را بسوزاند اما روغن نارگیل اثرات تحریک و سوزانندگی دارچین را خنثی می کند.

نحوه استفاده: در ابتدا اندکی دارچین را با روغن نارگیل ترکیب کنید و اجازه دهید ترکیب به دست آمده 10 دقیقه بماند. سپس این ماسک را به مدت 30 دقیقه روی لب هایتان بگذارید و در آخر آن را بشویید.

  1. آلوئه ورا، دارچین و نعنا فلفلی: ژل آلوئه ورا به دلیل خاصیت آبرسانی بالایی که دارد، باعث برطرف کردن خشکی و صاف کردن خطوط لب می شود. دارچین و نعنا فلفلی نیز به علت افزایش جریان خون، در این ماسک مورد استفاده قرار می گیرند و باعث خوش رنگ و حجیم تر شدن لب می شوند.

نحوه استقاده: در ابتدا 10 قطره روغن نعنا، 10 قطره روغن دارچین و یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با یکدیگر مخلوط کنید و به مدت چند ثانیه به خوبی هم بزنید. بهتر است هر روز به مدت چند دقیقه این ماسک را روی لبهایتان بگذارید.

  1. روغن نعنا: این روغن علاوه بر خاصیت تسکین دهندگی ای که دارد، با افزایش جریان گردش خون باعث حجم بخشیدن به لب می شود. اگر پس از استفاده این روغن لب هایتان قرمز شد، نگران نشوید زیرا این روغن طبیعی بوده و هیچ عارضه ای نخواهد داشت!

نحوه استفاده: می توانید به دو صورت از این روغن استفاده کنید یا آن را به طور مستقیم به لب بزنید و یا آن را با بالم لب دلخواه خود مخلوط کنید.

  1. روغن خراطین: این روغن به دلیل وجود امگا 3 و 6 و 9، کلاژن، ویتامین E و پروتئین گزینه مناسبی برای حجم بخشیدن به اندام های مختلف بدن خصوصا لب می باشد.

نحوه استفاده: اگر به مدت یک ماه هر روز از این روغن استفاده کنید تاثیرش را مشاهده خواهید کرد.

  1. اسکراب لب خانگی: لایه برداری لب علاوه بر حجم دهی، به جلوگیری از پوسته پوسته شدن، ترک و خشک شدن لب کمک می کند.

نحوه استفاده: نصف قاشق مربا خوری عسل و روغن زیتون را به همراه دو قاشق مربا خوری شکر سفید یا قهوه ای به خوبی مخلوط کنید و با انگشت روی لب هایتان بزنید. 5 الی 10 دقیقه این ترکیب را روی لب هایتان ماساژ دهید و بعد آن را بشویید.

همچنین شما می توانید برای دانستن ماسک های خانگی بیشتر در جهت بزرگ شدن لب به مقاله معرفی 2 ماسک برای بزرگ شدن لب مراجعه کنید.

ترفند های آرایشی

  • رنگ رژلب مناسب: رنگ هایی در طیف صورتی، قرمز و مشابه رنگ پوست برای برجسته نشان دادن لب گزینه های مناسبی هستند. همچنین توجه داشته باشید که رژلب هایی با رنگ تیره می توانند لب های شما را کوچک تر نشان دهند.

  • استفاده از خط لب: خط لب راکمی بالاتر از خطوط طبیعی لب بزنید و در آخر از یک رژلب همرنگ با خط لبتان استفاده کنید. خط لب مات به علت دوام و رنگ دهی بیشتر گزینه مناسب تری می باشد.

  • استفاده از کانسیلر: در ابتدا بهتر است که لب های شما پوسته پوسته نباشد و اگر اینگونه است اول از یک بالم لب استفاده کنید تا پوسته ها از بین برود. سپس مقداری کانسیلر را بالاتر از خط بالایی لب بزنید و آن را به خوبی محو کنید. در آخر رژلب مورد نظر خود را بکشید.

*کانسیلر علاوه بر حجیم کردن لب هایتان باعث می شود که 1- دوام رژلبتان بالا برود. 2- رنگ دهی رژلب یکنواخت باشد. 3- رژلب رنگی طبیعی و واقعی روی لب هایتان داشته باشد.

  • استفاده از برق لب:شما با کمکیک برق لب شفاف و یا همرنگ رژلبتان به خوبی می توانید لب هایتان را برجسته کنید.

  • بعد بخشیدن به لب: برای این کار سایه ای روشن تر از رنگ رژلبتان را وسط لب هایتان بزنید. این کار باعث برجسته تر شدن لب هایتان می شود.

برجسته کردن لب با یوگا صورت:

  •  سوت زدن: این عمل به تقویت عضلات صورت و لب کمک می کند. شما در هنگام انجام این کار باید در اطراف دهان احساس کشش داشته باشید زیرا کشش اطراف دهان نشان دهنده این است که این حرکت را درست انجام می دهید.
  •  غنچه کردن: لب هایتان را به مدت 10 الی 15 ثانیه غنچه کنید. بهتر است برای رسیدن به لب های بزرگ این حرکت را 3 بار در روز و 10 مرتبه تکرار کنید.
  • ماساژ دادن: برای این کار شما می توانید از روغن نارگیل، زیتون و یا بادام استفاده کنید و لب هایتان را به مدت 5 الی 10 دقیقه ماساژ دهید. این کار نه تنها به حجیم تر شدن لب هایتان کمک می کند بلکه باعث نرمی و براق شدن آن نیز می شود.

سخن پایانی!

موارد گفته شده در این مطلب نمی توانند به طور دائمی به بزرگ شدن لب هایتان کمک کند. صرفا اگر به دنبال روش هایی کم هزینه و بدون عوارض جدی هستید، سعی کردیم در مطلب "حجیم کردن لب بدون جراحی" به آنها بپردازیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)